söndag 9 mars 2008

Kvinnokaka


Min man bakade en fantastisk kladdkaka på Internationella kvinnodagen. Sen råkar kopparsymbolen sammanfalla med ett visst fotbollslag...

Jag har lite svårt att bestämma vad jag ska skriva på bloggen. Har en idé om att öka elevinflytandet genom att lägga ut planeringar och utvärderingar som eleverna kan kommentera. Det vore kul att skapa en wiki tillsammans med några klasser. Min åtta ska ut på prao efter sportlovet, kanske kan vi skriva någon sorts "praowiki" tillsammans.

2 kommentarer:

Gunbritt sa...

Hej Camilla!
Fantastisk tårta, vad härligt att bli uppvaktad.
Att skriva en praowiki borde vara ett utmärkt sätt att få igång eleverna. De behöver kanske en varsin sida då.
Roligt att du funderar, du kommer att finna något bra tror jag!

Fredrik sa...

Hallå syster! Nu läser jag din blogg varje dag, himla kul!! Schyst tårta... Inte dåligt vad han kan, din ÅFF-skadade man (oj vilket ofrivilligt rim det blev..)! Ha det bra o keep up the good work med bloggen. Många kramar från brorsan på Stilla havet